Udvidede tekstannoncer er nu tilgængelige på Google Adwords.

Med udvidede tekstannoncer har du næsten 50 % mere plads til at fremhæve dine produkter og tjenester, og annoncerne er optimeret til brug på mobil. Udnyt den ekstra plads ved at gentænke dine annoncer.
Udvidede tekstannoncer er den næste generation af tekstannoncer, der er designet til en verden, hvor mobilen kommer i første række, og med hensyntagen til både brugere og annoncører. Udvidede tekstannoncer giver annoncørerne mere kontrol over deres budskab og giver brugerne flere oplysninger, før de klikker på din annonce. Ligesom tekstannoncer er udvidede tekstannoncer tilgængelige på både Google Søgenetværket og Google Displaynetværket, og de understøttes af alle de AdWords-værktøjer, der i øjeblikket understøtter tekstannoncer. Annonceudvidelser (både automatiske og manuelle) er også fuldt kompatible med udvidede tekstannoncer.

I guiden forklarer google, hvad udvidede tekstannoncer er, og hvordan de adskiller sig fra standardtekstannoncer. Den indeholder også anbefalinger til, hvordan du kan oprette nye tekstannoncer i formatet “Udvidede tekstannoncer”.

Hvad er udvidede tekstannoncer ?
http://mobilaktiv.dk giver lige her et lille overblik over hvordan
udvidede tekstannoncer adskiller sig fra standardtekstannoncer på et par vigtige punkter.

 

google-ny-udvidet-tekst-annoncer

 

De består af:

To overskriftsfelter (op til 30 tegn hver)
Et enkelt, udvidet beskrivelsesfeltet (op til 80 tegn)
En annonceret webadresse, der bruger din endelige webadresses domæne
To valgfri “Sti”-felter, der bruges i annoncens annoncerede webadresse (op til 15 tegn hver)

Læs meget mere om de nye features på din egen Google Adwords konto.

 
Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On LinkedinCheck Our Feed